Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

This is it

Publicerad 2014-03-29 17:12:00 i Allmänt,

Nu är det dags för mina 35 dagar på Hawaii.

Det är pirrigt och spännande att inte veta vad som väntar.
Det ska bli otroligt kul och härligt.
Jag hoppas på att resan går problemfritt och att allt känns bra efter första dagen.

Det känns som om det var igår jag satt och skrev när det var 189 dagar kvar.
Nu sitter jag här och det är inte längre dagar kvar, utan bara dag. 1 dag. 

Dags att ge sig ut på nya äventyr.
Om bara några timmar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela