Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Days and weekends

Publicerad 2014-05-27 22:10:24 i Allmänt,

Tänkte bara skriva lite kort om vad som har hänt sedan sist.

Träffade Elif förra måndagen; vi åt middag och gick runt på stan!

Har jobbat en del. 
När jag har slutat har jag suttit ute i solen och tagit det lugnt.

I helgen var vi i Gävle hos mormor <3 
Vi spelade minigolf och åt gott, jag och mamma gick på stan och promenad i Boulognerskogen :)
På kvällen såg vi tv och andra dagen kom Inger och Sigrid på middag :)
Det var en jättehärlig helg och vädret var på topp.

I söndags på mors dag var vi först hos farmor & Bibbi och åt tårta, sedan grillade vi hemma och åt efterrätt :) <3

Igår åt jag och Sanna på Strandbryggan, det var mysigt vid vattnet.

Idag har jag varit ledig vilket har varit superskönt, och är glad att imorgon också är en ledig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela