Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Veckans uppdatering (:

Publicerad 2014-05-18 17:45:00 i Allmänt,

Har jobbat sex dagar den här veckan, avslutar med natt ikväll.

Gick en promenad runt Långsjön med Lisa i början av veckan :)

I fredags var min lediga dag. Åkte till Uppsala; var med Ananai och Alex :)
Åkte hem samma dag; åt tacos till middag, sedan såg jag och mamma på film och åt gott :)

Innan nattjobbet igår spelade jag och Markus Geni ute i solen :)
Åt jordgubbar. Såg Wallander. Satt ute i solen med musik.
Första natten på mer än 6 veckor var kul och tiden gick fort!

Är så glad över att våren är här nu :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela