Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Where I belong

Publicerad 2014-05-11 17:49:58 i Allmänt,

Nu har jag varit hemma i 1 vecka. Tiden rullar framåt fort.
Det kändes skönt att komma hem och var så glad att se mamma, pappa och Markus igen!
Har börjat jobba vilket känts ganska segt, men det har varit kul att komma tillbaka och träffa kollegorna.

I helgen har jag varit ledig. Riktigt härligt.
Vi var på Ulla Winblad och åt middag i fredags, det var mysigt.
Igår (lördag) åt vi också massa gott; lax och tårta. Var hos farmor och Bibbi på dagen.
Idag har jag träffat Sofia, vi gick en promenad och åt lunch på Greken.

Saknar Hawaii litegrann, men har många minnen med mig hem och är jättenöjd med de 5 veckorna jag fick där. Känner mig glad när jag ser tillbaka på det.

Nu känns det som länge sedan jag kom hem. Det känns overkligt, jag vet och ser att jag var där, men det känns som att det är något jag hört, en berättelse. Det var något annorlunda, inget jag har gjort förut och det var en härlig upplevelse jag kommer att minnas för resten av mitt liv.

Det var första gången jag reste själv. Har befunnit mig på en ö mitt ute i Stilla Havet, långt från fastlandet och på andra sidan jorden. I mer än en månad, längre än vad jag har varit borta förut. Jag har träffat så många människor i olika åldrar från hela världen. Jag har fått se så många vackra platser och varit med om så mycket.

Imorgon är det jobb som gäller igen. Nu ska vi snart äta middag och sedan finns det tårta kvar :) Blir nog till att se något på tv sedan och sova relativt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela