Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Enjoy the little things, they're the big things.

Publicerad 2014-11-21 09:56:00 i Allmänt,

I helgen var jag hemma, kom till Sthlm C och fikade med mamma på Vetekatten :) Såg Hundraåringen med pappa :) och Under The Dome med Mackan :) Pluggade mestadels annars, och fick äntligen lite mer klarhet i matten! Fick hjälp av Markus och matteböcker av mamma! Vi såg torpederna också och åt goda middagar. 

Efter skolan i måndags stannade jag Mikaela, Evelina och Denice kvar i skolan och gjorde redovisningsuppgiftena, det kändes bra att plugga tsm. Matten tar verkligen tid, det tog 3 h att göra 2 uppgifter och vi var 4 huvuden xD Men det är gjort, redovisningarna var igår och har nu påbörjat vägen mot bonuspoäng till tentan. Det lär behövas. 

Den 18/11 var jag ledig, pluggade och gjorde absolut inggenting, åt, handlade, gick en promenad, och satt vid datorn. Jag har simmat tre gånger den här veckan, skaffade simkortet i måndags, och har börjat om med nyttiga träningsveckor. Det har gått suveränt. Nästa vecka ska jag skaffa Friskis&Svettis-kortet. 

Gick upp kl: 8 idag och har gått igenom allt plugg nu, packade väskan igår och köpte frukt + godis (=tentaförberedd) och kl: 13 är det dags, känner bara att det ska bli så skönt att få den avklarad och sätta mig på tåget till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela