Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Första salstentamen, middagar, Bäst Före, barnkalas, 20+kalas, Våffelfrukost, matte, shopping, statistik.

Publicerad 2014-11-24 21:31:09 i Allmänt,

Det var så underbart att ha tentan avklarad och sätta sig på tåget mot Estocolmo :D Tacos och filmen Bäst Före :) Lördagen var jag, pappa och Markus hos Vira och Tim på barnkalas, sedan åkte jag med Jennifer och Ebba till Veronica på kalas. Såg Beck hemma igen på kvällen! Åt våfflor hos Sanna och Vincent söndag morgon, sedan pluggade jag matte och såg Trassel, vi åt hemmagjorda hamburgare till middag och sedan åkte jag tillbaka till Uppsala efter en skön helg hemma.

Idag är det måndag igen. Jag är jättetrött just nu. Vi hade bara 3 h statistik föreläsning som intro idag. Åkte hem och lämnade väskan, käkade ett ägg, sedan tog jag och Mikaela bussen tillbaka in till stan där vi träffade Evelina och gick runt i affärer; TRG, teknikmagasinet, Åhléns, Panduro, Carlings, Monki, Kicks. Jag köpte en stor mysig halsduk och färgglada plastunderlägg man kan stoppa in fotografier i :D (till den dagen jag får ett eget köksbord hehe). Jag och Evelina åkte vidare till Stenhagen, vi gick till Rusta, ÖoB och Ica Maxi! Skulle ha simmat, men var för trött och det blev så tätt inpå maten när jag kommit hem. Nu är det snart dags att läsa och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela