Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

En regnig tisdag

Publicerad 2014-10-21 19:14:00 i Allmänt,

Har väl inget intressant att säga. Behöver en paus från pluggandet. Det är redan kolsvart klockan halvnio. Regnat har det gjort en hel del. Glad att man slipper snö än så länge till skillnad från Sundsvall och Umeå :P Idag var jag i skolan på föreläsningar om värphöns och slaktkyckling, mycket intressanta. Sprang på Carro vid busshållplatsen så vi tog sällskap. Igår hade vi enbart en gruppdiskussion om vetenskapliga artiklar. Köpte träningsskor och en stickad tröja. Gick en långpromenad idag, många härliga vyer. Åt tacos igår, laxsallad idag, och imorgon blir det..trumvirvel..... blodpudding. Perfekt studentmat i slutet på månaden. Ja vad ska jag mer säga. Imorgon eller på torsdag tänkte jag åka och simma på ett äventyrsbad här. Projektet ska vi i gruppen träffas och jobba med. Och på fredag bär det äntligen av till Stockholm igen, denna gång för tre hela dagar! Bjuder på ett litet gäng sommarbilder.
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela