Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Pubrunda!

Publicerad 2014-10-09 20:46:00 i Allmänt,

Igår, lill-lördag, var det dags för första pubrundan på nationerna.
På förmiddagen hade vår projektgrupp ett möte med vår handledare.
Efter det satt vi i biblioteket bearbetade och gjorde om lite, plus lade till några saker i arbetet.
Gick förbi Ananai och fick med mig ett par byxor efter skolan.
Åkte hem, åt lite lätt, sminkade mig och bytte om.
Tog bussen tillbaka till Ananai och Alex. 
Åt ostpaj och vi åkte in till stan runt 17.
Kl 18 var vi vid första nationen.
Vilken följdes av 30 minuter vardera på 8 andra.
Innan vi avslutade på Norrlands.
Det var mycket folk, en del från min klass och från Ananais, faddrarna också.
Vi delade in oss i grupper.
Fick en lista med roliga uppdrag som lite halvt glömdes bort på vägen.
När vi lämnade nationen fick man streck, kryss, hjärta eller ingenting beroende på vad man druckit.
Det var en trevlig kväll, roligt att prata med allt möjligt blandat folk och kul upplägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela