Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Surprise Sittning Söndag

Publicerad 2014-10-20 13:39:42 i Allmänt,

17/10
Den här fredagen hade vi föreläsningar av Djurskydd Sverige, Djurens rätt och Djurskydd i Lantbruket, mycket intressant och en fredag då vi äntligen fick sluta tidigt, tog tåget hem till Stockholm för att överraska. Köpte med bakelser och åt middag med pappa och Markus som var hemma :) Spelade Alfapet med pappa :) Mamma kom hem senare :) Såg Seinfeld och Under The Dome!

18/10
Sittning nr 3. Åkte tillbaka till Uppsala. Tog bussen från stan direkt till skolan. Fördrink med Klara, sedan blev det dags att gå in till bordsplaceringen kl 18:30. Det var trevligt och god mat :) 22:45 tågade vi ut till släppet på Kåren, dit fler från klassen kom, var kvar till strax innan 02:00 då gick vi för att ta sista bussen, vi sprang i regnet för att hinna med anslutningsbussen, men fick veta till nästa gång att det går att sitta kvar på samma för att den ändrar nr :P

19/10
En slapp söndag. Sov ut. Pluggade. Gick och handlade. Satt vid datorn. Läste. Lyssnade musik. Gick en promenad.Fixade matlådor. Gjorde mig redo för måndag. Pluggade lite till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela