Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Terrassen BJs Vinterviken Trekanten

Publicerad 2014-10-07 19:15:00 i Allmänt,

Förra veckan gick väldigt fort.

Vi hade fortsatta observationer av hästarna från 9 på fredagsförmiddagen och bibliotekstid efter det fram till 12, vi lunchade några stycken, innan det var dags för gruppdiskussionerna 13-17, innan vi äntligen fick sluta och ta helg!

Åkte till stan innan jag åkte hem, satt vid datorn, åt middag och fixade mig. Runt halvtio åkte jag in mot stan. Träffade först Eve, sen kom Maria och Filip, sedan några till men de drog sig hemåt. Vi andra gick till Terrassen för drinkar och prat, Marias kompis kom dit och vi träffade på Ebba från vår klass och hennes kompis så de joinade, Katarina och Emma kom också, vi blev några stycken :)

Efter det gick vi till BJ, har varit där med Ananai en gång förut, men det är bra ställe så var kul att gå dit igen. Vi satt och snackade, dansade lite, träffade några som vi träffat på Kåren förut så snackade med dem, och så träffade vi Soran Ismail! Delade taxi hem några stycken sedan och sov vid 6 tror jag haha.

Gick upp 11 lördag morgon och åkte nästan direkt in till Uppis C och tåg tåget mooooot Stockholm! Gick promenad med mamma runt Trekanten och vid Vinterviken, sedan åt vi smulpaj i gamla krutfabriken :) Spelade Alfapet med pappa :) Såg Under The Dome med Markus :) Och på kvällen såg jag och mamma Stockholm Stories :)

Efter middagen i söndags åkte jag tillbaka till Uppsala. Tog det lugnt och såg Solsidan, innan jag sov och laddade om för måndag igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela