Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Win

Publicerad 2014-09-07 10:43:23 i Allmänt,

När jag kom hem från Grekland fick jag veta att jag skulle vara ledig i ytterligare två veckor. Win. Så vad gjorde jag de två veckorna mellan innan det blev dags för Uppis? Lagade lite mat, skrev, städade, tog promenader, gick med Hanna och Sanna runt Långsjön, var med Nelson, såg Seinfeld, packade lite smått, var hos farmor och Bibbi, Amalia var hos oss och vi kollade på bilderna från Grekland, var hos Sanna och Vincent en kväll. Träffade några från jobbet och hälsade på där en natt, glad att se dem igen. Var i härliga skogen och plockade svamp med pappa, denna gång hittade vi fler än gången innan! Sedan var vi på restaurang alla fyra: Ulla Winblad och åt gott! 

Den här sommaren har varit helt underbar. Har jobbat en del, jobbade min sista dag på donken, följt av Rålis med jobbet. Har varit hemma i Stockholm och haft det bra. Grillat, spelat spel, kubb och solat i fina trädgården. Var i Sigtuna en sväng med mamma och pappa, det var mysigt där. Rolig klättring med Mackan i Telefonplan! Ulla Winblad och Långbro Värdshus, trevligt med restaurangbesök. Promenad med mamma, pappa och Markus.

Skiathos med Amalia, återse kära Grekland med otroligt fina stränder, bananistas, grekisk mat och stadsvandring. Roliga dagar med mamma i härliga Göteborg, stadsvandring, god mat, promenader, bio, restauranger, Slottsskogen och träffa Tina. Mysiga dagar hos mormor i Gävle, promenader, god mat och Harkskär med kusiner. Haft kul i Sundsvall med kusinerna, spelat fotboll och spel, varit på Piren och i Tranviken, umgåtts och varit ute i solen. Har varit på härliga landet och plockat svamp med pappa, gått i skogen! Badat mycket i Sveariket och överlag. Underbar värmebölja i juli. Mysiga dagar hos farmor och Bibbi med prat, fika och yatzy.

Härligt med båt, bad och mat på Dalarö med Sofia och Gusten. Riddarholmen med Ananai. Bad med Amalia i Flottsbro. Volleyboll och långsjön med Elif. På besök i Uppsala. Promenader med Lisa.  Klättra med Amalia och Anna. Hänga kvar på jobbet och snacka. Mariefred med familjen! Massa bra filmer. Singstarvackersång. Sundsvallskusinerna i Sthlm, kubb fotboll prat museum spel. Husvecka med Markus, minigolf, bio, tv och middagar. Konsert och utgång. Spela in ljud och Långholmen med Sofia. Humlegården och drinkmys med vänner från gymnasiet, Reimersholme likaså. Karlstadtur med vandring, journalistik och att åka ut i ingenstans. Sedan fick jag hjärnsläpp. Har haft en jättekul och härlig sommar.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela