Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

En ko på en ö

Publicerad 2015-12-11 13:01:00 i Allmänt,

I mitten av november

Tors 12/11
Roligt när jag och Markus googlade "En ko...." och knäppa alternativ kom upp som t.ex. "en ko på en ö" och vi skulle ta reda på en kos dräktighetstid. På kvällen tittade jag och mamma på sjukhusserien Code Black!
Fre 13/11
Jag och pappa åkte till Netonnet och köpte datortillbehör. Pappa med handske på huvudet; drake/albinotupp. x) Såg Pang i Bygget med pappa och Markus. Fredagsmys med tacos, filmen Cop Car och godis. Det var en bra film, lite annorlunda och man ville se vad som hände! Kl: 23 såg Markus om terrordåden i Paris på datorn :'( mörker. Tänker på offren i Paris och i Beirut och på deras anhöriga.

A light shines in the darkness and no matter how dark it gets, the darkness can never extinguish the light.

Lör 14/11
Åkte till farmor & Bibbi med pappa, pluggade, såg Så Mkt Bättre med mamma, mysigt med Gotlandsmiljön och att lyssna på olika versioner av låtar, sedan Markus och jag, soffmakaron och soffvåffla, framför Pang i Bygget.
Sön 15/11
Gick långpromenad med Lisa, runt Långsjön, så fint när husen speglar sig i stilla vattnet. Tillbaka i Uppis städade jag innan jag tittade på Solsidan och Beck.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela