Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Lov~lov~lov :-D

Publicerad 2015-12-27 23:11:00 i Allmänt,

Måndag 14/12 - simmade med mamma i Västertorp, mycket skönt och härligt
Tisdag 15/12 - Kungens Kurva & XXL, letade myggnät och köpte nack-kudde
Onsdag 16/12 - simmade med mamma på eftermiddagen
Torsdag 17/12 - åt hemmagjord pizza till lunch med Mackan
Fredag 18/12 - spelade alfapet med pappa och mamma, delicatopaket och tårta lass 
Lördag 19/12 - vi åt ute på La Famiglia, mysigt och mycket god mat, följt av Frasier om från början säs 1 och godis
Söndag 20/12 - till farmor och Bibbi, sprang på rullbandet, städade rummet, 4:e advent alla ljusen tända, började se Vampire Diaries säs 5
Måndag 21/12 - mamma och pappa åt på Långbro, jag och Markus åt pizza och vi såg Joe Lambert rovdjursprogram om hyenor, på kvällen såg vi Frasier allihop
Tisdag 22/12 - sprang, pluggat någon timme varje dag, Frasier
Onsdag 23/12 - åkte upp till mormor i Gävle, vi fikade på Lido och hade tur att bocken ännu var kvar när vi gick dit och kikade, var en sväng till Sigrid, spelade spel fia och schack med Markus, åt goda pajer och tiramisu till middag
Torsdag 24/12 - jag, mamma, pappa, mormor var till kyrkogården, spelade mer spel tillbaka hos mormor, såg Kalle Anka, Kan du vissla Johanna (1:a gången, charmig och mysig på nå vis), smaskigt julbord, julklappar, sedan spelade vi kort, chicago och hjärter 7, klockan 21 tittade vi på Tomten är Far till Alla Barnen, mysig dag
Fredag 25/12 - frukost hos mormor, kaka och spel, på vägen hem gjorde vi ett stopp i Uppis, hämtade lite grejer, därefter Burger King för lunch, hemma igen lyssnade jag på musik och började packa, såg Tsatsiki som jag inte sett på evigheter och sedan kollade vi några Frasier-avsnitt
Lördag 26/12 - var till Skärholmen och växlade pengar plus köpte Thai-guidebok, Frasier allihopa efter jag och mamma sett Amy-filmen, gripande och tragisk, bra film och fin musik 
Söndag 27/12 - imorse såg jag och Markus Joe Lamberts rovdjursprogram, denna gång om isbjörnar, har packat, spelat Alfapet och Sverige-spelet med pappa, mamma har bakat goda småkakor, såg Solsidan-reportage och sedan såg vi Frasier allihopa
Har varit ett jättehärligt lov :-) Imorgon är det dags för Thailand, ska bli spännande att upptäcka
Ciao så länge, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela