Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Sundsvallsbesök i Stockholm

Publicerad 2015-12-02 17:25:39 i Allmänt,

8/10 torsdag ~ Gick förbi Ananai en snabbis, hämtade lite grejer jag lämnat kvar, gick hem; vilade och städade, innan jag åkte hem till Stockholm. Köpte pizza med pappa på vägen hem, sedan kom Lisa, Elin, moster, Mats :D Spelade Cluedo och Monopol innan sömn :)

9/10 fredag ~ Jag, Markus, Lisa, Elin tog t-bana till Naturhistoriska Riksmuseumet, pratade om allt möjligt på vägen och där tittade vi på allt från djur och människa, till miljö och vatten, plus jorden och rymden, fanns lite olika saker som att testa balans och reflexer, minnas olika arter, mm. Åt lunch och fikade som avslut. Gick promenad och spelade fotboll borta vid planen, spelade spelen igen och kort också, åt tacos och spelade Risk, gjorde roliga meningar innan vi gick och la oss.

10/10 lördag ~ Vi spelade lite olika spel innan det blev dags att kramas hejdå, det var en jättekul helg och mycket roligt att träffa kusinerna igen :) Åt middag med familjen och såg absolut sista avsnittet av Under the Dome säs. 3 med Markus :) Ville se vad som hände, men sista säsongen var mest pinsam tyvärr :P De kom ut ur kupolen och slutade som om den skulle fortsatt, men bra att de slutade där. Första säsongen var bra i alla fall!

11/10 söndag ~ Tentapluggade och åt middag med mamma pappa Markus :) innan jag åkte tillbaka till Uppis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela