Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Allmän- och organkemi

Publicerad 2015-02-16 21:47:59 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit tillbaka till Uppsala, har varit en mysig helg, även om större delen har bestått av kemiplugg. Kändes riktigt skönt när allmänkemin klickade, men kämpar ännu med organdelen. Förstår inte, men ska ta det lugnt och göra mitt bästa, får hoppas att det räcker, skulle vara otroligt skönt! Handlade godis, frukt, dricka och sallad som jag ska ha med mig nu, behövs energi och batterier för 5 h tenta ;) Ska gå igenom allt en sista gång nu, packa väskan och sedan blir det sömn. Ska bli skönt när tentan är avklarad, hoppas att det kommer kännas bra efter.

I fredags var jag i skolan 9-14:30, åkte till Stockholm :D pluggade en stund innan jag var förbi Sanna och Vincent en sväng, vi pratade och på kvällen när jag kom hem såg jag på tv och sov rätt tidigt. Det var fredag den 13:e för övrigt, men ingen otur av vad jag kunde märka :P Lördag var alla hjärtans dag, fick goda dofter från Body Shop av mamma och pappa hade köpt tårtor från chokladfabriken! Såg Pang i Bygget med Markus och extramaterialet, tittade på The Company You Keep med mamma och pappa, och vi såg Niles-scenen i Valentine's avsnittet av Frasier! Pluggade massor av kemi för övrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela