Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Pluggflum, inflyttningsfest, tisdagsnation och molekyler!

Publicerad 2015-02-06 14:33:00 i Allmänt,

Åkte från Stockholm måndag morgon (2/2) och träffade Mikaela på pendeltåget, vi träffade på Evelina och Johanna också, gick till labb-salen där vi var från 09-16, köpte dagens vegetariska rödbetor och potatismos med Mikaela på rasten och efter skolan stannade jag och Evelina kvar i skolan för att börja med labb-rapporten. Hon ville verkligen ha kaffe men hade ingen mugg och alla cafén hade redan stängt, så hon tänkte nästan ta en mugg som stod kvar på en bänk haha och sedan använda juice-förpackningen men så kom en mugg ur apparaten xD Vi fyllde i våra uppgifter och sådär i Word-dokument, till vi kom till millimeterpappret och skulle rita våra diagram, jag sa siffrorna och Eve ritade ut punkter. Efter ett tag när hon bara svarade mm mm och tittade ner jättenära pappret märkte jag hur det såg ut. Så himla kul..! Det var 4,1 4,2 4,3, 4,4 osv och värdena för det var typ 8,88 8,92 9,02 osv.. Vi började asgarva till gråta i bibblan. Kunde inte sluta.., tittade på pappret igen och återfall. Tur kemi kan vara kul också. Åkte in till stan på systemet och handlade mat på vägen hem. Åt kyckling- och avokadosallad. Första sockerfria dagen. Hade en påse marabou-kulor och en mazarin som jag gav bort och kastade x) Lagade kyckling matlådor, duschade och satt vid datorn en stund, sov tidigt. på tisdagen (3/2) var det andra delen av klassens tur att labba ----> ledigt för min del. Tentapluggade kemi och åkte mot Mathilda, träffade Ananai på vägen och vi gick på inflyttningsfest, pratade ett gäng tjejer och gick vidare till Sörmlands sedan :) Andra "riktiga" nationsbesöket för min del, om man bortser från pub-rundan. Kul att så mycket folk är ute en tisdag och bra musik var det! Sov hos Ananai och gick till skolan kl 08 dagen efter (4/2) för obligatoriskt molekylbyggande! 

 
 



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-02-13 08:58:44

Finns det andra rödbetor än vegetariska????? ;p

Svar: HEheheeheh slarveri, vill inte ändra heller för det låter skoj :P
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela