Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Film- och plugghelg hemma i Stockholm och kvällar på skolan med hämtpizza

Publicerad 2015-02-17 20:29:00 i Allmänt,

Hoppar tillbaka en helg i tiden 6/2-8/2. Var hemma i Stockholm, pluggade kemi, handlade åt farmor & Bibbi, Gone girl såg vi alla fyra, åt tacos, skinkstek och lax. 

Måndagen 9/2, sågs jag och Eve 09-12:30 för labbrapportskrivande i bibblan, vi stressåt, hade en ny labb 13.00-16.00 och sedan satt vi med labbrapportskrivandet till 21:30. Vi beställde pizza som de körde till skolan xD Skrattade åt ritande av millimeterdiagram och knasiga kommentarer/värden etc. Ritade om alla jäkla diagram och försökte få fram värden, svar på frågor etc och få ihop det till en rapport-liknande text. Beställde pizzan och vi kan inte vår skolkortkod så vi ställde stol i dörren och öppnade åt henne när hon kom tillbaka x) På onsdagen 11/2 hade vi schemalagt från 8-16, sedan körde vi en favorit i repris fast denna gång gick jag till Thai-stället en bit från skolan och köpte med mat tillbaka till bibblan där vi åt och skrev till 21:40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela