Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Tradition & Kungens kurva

Publicerad 2015-02-04 20:34:25 i Allmänt,

I fredags åkte jag till Stockholm, var hemma några timmar och såg Frozen. Runt 18-tiden träffade jag Hanna, Sanna och Vincent, vi köpte med oss mat från hamburgeprinsen och gick hem till Hanna. På kvällen såg jag och Markus Pang i Bygget! 

På lördagen träffade jag Elif, vi gick runt i Hornstull och letade hamburgarställe, men hamnade i Zinken där vi åt och pratade, sedan åkte vi förbi jobbet, men chefen var inte där. Jag gick hem och åkte in till stan, där vi åt på Tradition alla fyra :D Började se The Secret Life of Walter Mitty med mamma och pappa, men fastnade inte för den, gick upp och satt vid datorn, och Markus visade knasigt armreflex-trick hihi.

Och så blev det söndag, pluggade en del på dagen och såg på tv. Åkte till Kungens Kurva med Markus och köpte skor, Stadiums kassa fungerade så det blev Intersport istället. Åkte förbi jobbet igen och ska sommarjobba några veckor. Såg Solsidan och Pang i Bygget senare på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela