Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

En vecka i januari

Publicerad 2015-01-26 21:42:00 i Allmänt,

Katten Gustav dagen - skaffade Friskis, tränade måndag-torsdag, två av dagarna med Evelina!

Dagarna fram till att helgen närmade sig fylldes av kemi och häng/svett på Friskis & Svettis. Var i Gränby Centrum, använde Ica Kvantum rabatt, frisörrabatt och foodcourt rabatt. 

Thank god it's friday - gick i skolan 08-15, lunchade med tjejerna, kemi-trötta samtalsämnen hoppade mellan Disney, The Intersteller, visdomständer, Mathew Machonagy och daddlar, och så var det äntligen dags för helg.

Åkte samma pendel som Evelina, vi båda somnade mer eller mindre på tåget. Åkte hem och åt tacos med familjen och såg Unga Kvinnor med mamma. Skönt att vara hemma!

Lördagen pluggade jag en del kemi och såg på Prey, på kvällen åkte jag med Hanna och Sanna till Sofia där vi åt tjejmiddag med Tove också.

Söndag pluggade jag också och såg på I Robot med Markus, det var länge sen vi såg den innan! Åt lax med familjen och satt vid datorn en stund på kvällen, sov tidigt.

Idag är det måndag igen, åkte tillbaka till Uppsala imorse, fick skjuts av pappa till Älvsjö, har haft kemi kl 08-17, vi pluggade och lunchade i bibblan. Mötte upp Lisa på Friskis här i området och körde ett träningspass, det var skönt!

Vandrade hemåt i snöovädret. Det är mysigt med snön som lyser upp i mörkret i alla fall. Har duschat och ätit middag, fick bli en matlåda idag, orkade inte laga något, blev så sent.

Nu ska jag sitta vid datorn en stund och sedan sova, är trött så kommer sova gott inatt, börjar 08 imorgon igen, då börjar organkemi-delen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela