Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Jabadabadooooo

Publicerad 2015-01-28 15:53:00 i Allmänt,

Denise hann fråga om vi andra klarat tentan innan jag hunnit se sms:et om att resultaten låg ute. Hjärtat bultade foooort som tusan och jag skuttade runt i lägenheten när jag såg mitt nummer 38.
Matematiken är avklarad!!!!!!!!!!!!! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. 100 % fokus kemi, även den har känts hopplös, men nu har jag fått ny energi och känner att jag kan klara det. Ska kämpa och göra mitt absolut bästa.

En ritual liknande att boken + alla 5 anteckningsblock brinner did cross my mind ;-)
Det är kul att ha kvar dem och mina framtida barn kanske pluggar på universitetet en dag :-) 
That's me (pekar på bilden av relax-valpen ovan) Ska passa på att köpa bakelser under visningen senare och fira med det och Netflix-film! Jag är klar med matte och snart är det dags för helg i Stockholm :D 

A+B=C.
Kod. 38 checkar ut.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-01-29 16:36:11

GRATTIS!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela