Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Tick tack

Publicerad 2015-01-12 21:13:32 i Allmänt,

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg igen. Nästan en hel månad har hunnit passera. Har tagit vara på och njutit av lovet hemma i Stockholm. Uppdatering om tiden som har gått kommer nog i helgen när redovisning + tenta är över. (Längtar litegrann) 

Måste säga välkommen till år 2015! 2014 var ett minnesvärt år, har skrivit lite dagbok under lediga tiden och börjat skriva om året som gått, det dyker upp här också så småningom.
2015 får bli träningens år för min del, det är på tiden. Ny kursstart på måndag och Friskis&Svettis. Ser mycket fram emot USA i sommar! Ska bli riktigt kul att få se huvudstaden. Dags att fånga året; umgås med nära&kära, få nya erfarenheter och ha roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela