Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Dust in the Wind

Publicerad 2015-06-16 01:48:00 i Allmänt,

Gick och la mig runt 23 men lyckades inte somna, blev pigg så nu är jag uppe en stund innan jag gör ett nytt försök. Markus sitter i Hockey-väntan och jag fick lyssna på en jättefin låt Dust in the Wind med Kansas i hörluren. Tidigare ikväll såg vi femte säsongsfinalen av Game of Thrones, vilket nu lämnar många dagars väntan till den sjätte säsongen. Såg bilden nedan som var lite kul.
Det är himla härligt med lov och snart bär det av till NY och Washington D.C. Börjar bli riktigt ivrig, ska bli jättekul!! Länge sedan vi åkte någonstans allihopa, ser fram emot det jättemycket och USA är alltid trevligt att komma tillbaka till, ska bli roligt att få se huvudstaden också denna gång. Det är så roligt att se sig om i världen, men först ska jag njuta av några sommardagar till här hemma i Hägersten. Ska se till att skriva dagbok här om senaste veckorna innan vi åker. Till USA får resedagboken följa med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela