Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Sovdags

Publicerad 2015-06-02 22:36:47 i Allmänt,

Förra helgen (22/5-24/5) var jag hemma i Sthlm, gick promenad med mamma i Solbergaskogen i t-shirtväder, såg Game of Thrones, ätit massa gott, farmor och bibbi var här på middag, såg Smartare än en Femteklassare och filmen Wild med mamma och pappa, mycket bra film, tentapluggade på dagarna. Idag (skrev 25 maj) har vi haft semenarium, första riktiga, och kan inte förstå att det bara är 1 v kvar till sommarlov. Först helgen då med massor av tentaplugg på dagarna, tog bilen till Uppsala i fredags pluggade i skolan med några tjejer från klassen och packade in mina saker till sommaren när jag flyttar hem, tentapluggde och sedan vila med middagar; pizza, tacos; tårta; citron och vitchoklad, Mors Dag var i söndags och sett filmer Unbroken (regisserad av Angelina Jolie, mycket bra handling, och bra skådespelare) och charmiga + sorgliga Förr eller senare exploderar jag, en gång till med mamma, och fler Game of Thrones, inne på fjärde säsongen nu. Idag gjorde jag och Markus pizza till lunch och har pluggat det sista. Nu ska jag försöka sova och hålla tummarna inför tentan imorgon, hoppas det känns bra efteråt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela