Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Wave after wave, slowly drifting away

Publicerad 2015-03-30 23:05:00 i Allmänt,

Tidigt imorse hade 365 dagar passerat sedan jag i ett marsmånad Sverige gick ombord på plan 1 av 3, på väg för 5 fantastiska veckor på Hawaii. Drygt ett dygn senare gick jag ut från flygplatsen och träffades av värmen, på andra sidan jorden. Hann sova några timmar innan det var dags för skolans introduktionsdag och efter kl: 15:00 amerikansk tid sprang jag ut i Stilla havet, för första gången någonsin. 35 dagar fyllda av äventyr, hajk, vila, bad, engelska och människor från hela världen. Vilken upplevelse, mahalo Hawaii.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela