Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

One week. 16/3-22/3.

Publicerad 2015-03-28 17:48:00 i Allmänt,

Förrförra måndagen hade vi föreläsningar, plugg hela dagen och träning på Friskis.

Tisdag gruppdiskussion, när vi slutade vid 16 åkte jag och köpte luftmadrass som tillfällig säng och framtida gästsäng.

Onsdag var vi lediga, vi sågs ca 10 tjejer från klassen; fikade hembakt, godis och chips ute i solen och pratade, åkte dit och hem med Mikaela.

Torsdag hade vi dataövning på eftermiddagen, jobbade med Denise. Åkte hem till Stockholm sedan! Vi åt middag och jag såg Grace Unplugged.

Fredag pluggade jag på dagen, städade och bakade hallonpaj, åt paj till middag och såg Turist med mamma och pappa, såg solförmörkelsen på förmiddagen med Markus! Synd att det var disigt, men det var häftigt att se.

Lördag pluggade jag en del på dagen, vilade, åkte med Mackan till Ica Kvantum för godis sen, vi kollade runt på Heron City; XXL, Mediamarkt och Mio, köpte mobilskal för 18 kr, kollade upptagna biljardbord några gånger och åt på restaurang, det var riktigt gott och mysigt på Amazon, åkte till Söder 3 ggr fel hehe, och där var det väntetid också, så vi hoppade det och åkte hem. Såg Beck allihopa, nya Invasionen, helt ok!

Söndag pluggade jag, och blev filmmaraton, såg Barnhemmet och American Haunting, innan jag åkte hem till Uppsala på kvällen, för sista dagarna i Eriksberg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela