Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Glad helg

Publicerad 2015-05-12 19:36:00 i Allmänt,

9/5
Pratade med lägenhetskompis på förmiddagen, innan jag åkte till pendeln som jag missade eftersom hållplatserna var avstängda för något race, så passade på att äta lunch på min favoritgrill vid centralen. Hamburgare, pommes med krydda och sprite i solen. Åkte till Stockholm, kul att se mam, pap, Mar igen! Tog bussen till Heron med Markus, vi köpte chips, såg bion Big Game som var väldigt bra actionfilm, och efter åt vi pop-corn och laxen på Oleary's kl: 20. Det var gott! Efter det åkte vi buss hem igen och vi alla såg Smartare än en Femteklassare. 
10/5
Åkte till Hemmakväll med Markus och köpte ett lass godis, efter det åkte vi till farmor och Bibbi, pratade, löste korsord och tittade på hockey. Vi åt god torsk hemma och på kvällen såg jag klart säsong 1 av Game of Thrones med Mackan, riktigt bra serie. 
 


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-05-14 07:38:47

Kul att några andra än MC s hamburgare går att äta ;p

Svar: HaHA :P tröttnat jättemkt på McD nu, knappt gott längre ens x) väldigt sällan är lagom hihi
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela