Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Bra början på rummet

Publicerad 2015-05-11 21:50:00 i Allmänt,

En Ikea-byrå jag vill ha saknas, lampan ska hängas upp lite högre, planerar även att köpa en soffa lite längre fram, börjar bli tröttsamt att sitta på trästol hela tiden :P och fler ramar ska upp på väggar och i fönstret, vill även ha en stor spegel, men det får bli nästa år kanske om ekonomin tillåter :) En klocka, ett nattduksbord och ett överkast vore också på sin plats. Gardiner/rullgardin vore bra för sömnen, men är på ett sätt bra att bli väckt tidigt av ljuset också :D Hur som helst är jag jättenöjd med rummet hittills, det känns hemtrevligt och har det jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela