Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Hunddejt ~ Ikea ~ Buttericks ~ lunch i solen

Publicerad 2015-05-11 21:47:32 i Allmänt,

5/5 ~ Hade lyxen att ha hemstudiedag både tisdag och onsdag. Gosade med Doris på förmiddagen, hon är himla glad och kelig. Träffade Ananai och Mathilda plus deras vovvar kl: 13. Vi var hos Ananai först, åt hembakt majsbröd och pratade, sedan gick vi en promenad och hundarna badade i dammen, såg så gulligt och roligt ut. 
6/5 ~ Efter lunch promenerade jag hela vägen hemifrån till Boländerna, var på Ikea där jag köpte kökshanddukar, badrumshandduk, en ram, lampskärm, glödlampor, två till skålar och två större glas mm. Tänkte vara Pippi eller något skoj men hittade inget bra, så köpte en kofta på H&M och en slips på Buttericks istället till fredagens utklädnad. Lagade matlådor och packade upp resten av flyttlådornas innehåll.
7/5 ~ Heldag med gruppdiskussion, vi satt i biblioteket och diskuterade/läste/svarade på lärandemål, följt av matlåda i sommarvädret på lunchen ute vid amfiteatern. Efter det gick vi igenom och fick frågor att besvara inom gruppen. Var på ikea igen efter skolan; köpte lampsladd som saknades och handlade mat på coop där. Köpte även Napoleon-bakelse för att fira tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela