Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

I mitten på april

Publicerad 2015-05-05 10:16:20 i Allmänt,

Mån 13/4 - var det stora förseningar i trafiken, missade det mesta av gruppdiskussionen, men vi blev klara tidigare och satt ute och gick igenom det och lekte med Felicias två fina hundar och otroligt söta bordercollievalp, åt lunch, pratade om husdjur mestadels hundar och råttor (drömde att jag skaffade hajar, hund och katt två kommande nätterna haha), njöt av solen, pratade genetik och alleler, vi köpte glass och satt på bänken vid Syltan, vi gick en promenad längs med gräsplätten och rundade dammen, sedan hade vi genomgång på allt, även den slutade tidigare. Snackade lite med Mikaela och Eve, innan jag åkte mot stan för att åka tillbaka hem!
Tors 16/4 - labb med Denise protein rening och köpte dammsugare på Mediamarkt.
Fre 17/4 - upp och plugga i skolan med Mika, Ebb, Anna-K och Wilhe. Efter såg jag Lejonkungen, städade korridorsrummet och gick några vändor till en jättefin och renoverad lägenhet precis vid skolan!
18/4 - pluggade, var på hemmakväll och i Fruängen på Systemet och i mataffären, vi åt från pizzerian, såg Game of Thrones med Mackan och smartare än en femteklassare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela