Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Mycket-skönt-med-vardagar-utan-skola

Publicerad 2015-05-21 21:37:00 i Allmänt,

Tog några dagar off och tentapluggade i Stockholm. Åt middag alla fyra, såg en Stephen King-rysare med pappa, många Game of Thrones med Markus, såg Robinson, gick promenad runt Långsjön. Idag lånade jag bilen tillbaka till Uppsala, köpte jordgubbar och ett överdragsskydd till sängen, var i skolan, gick en promenad i sommarvädret som kom efter spöregnet, pratade med Elise och fick träffa söta valpen, stekte pannkakor som jag åt med jordgubbarna, har sett klart Som man bäddar och nu kollar jag Studentfesten på Netflix. Imorgon har vi heldag med gruppdiskussion och redovisning. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela