Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Skvalborg Kvalborg Valborg

Publicerad 2015-05-05 11:07:26 i Allmänt,

Skvalis 28/4
Heldag med labb, kemi enzym kinetik, med Denise.
Lunch ute i solen med Den, Alm, Veron. 
Köpa mat och dricka i Gottsunda, glömde legget fick gå två vändor :P
Skulle ha gått på grillning, men gick hem pluggade lite, åt och sov tidigt. 

Kvalis 29/4
Återigen härlig ledighet.
Var i Gottsunda igen och handlade mer mat.
Gick ut i härliga spöregnet, skulle grilla med klassen, hämtade först Denise och sen Mikaela med paraply, vi såg en hel regnbåge.
Först var vi inomhus hos Emma bakom där jag bor, det klarnade upp ganska snart.
Vi gick ut och satte oss på grillsplatsen, åt och drack och grillade, åt kyckling och grönsaker, min blivande rummis och vovven kom förbi, låste upp och hjälpte dem in med lite grejer.
Gick tillbaka till klassen sen och vi gick vidare till två lägenhetsfester här borta, sprang på Anani och hennes kompisar på samma plats.
Runt 22 åkte vi in till stan, vi gick till etage först allihopa, roligt karaokeställe, sen gick jag, Mik och Deni till saluhallen för John de Sohn!!! En fadder och två till från klassen var där.
Åkte hem halvtre och sov.
 
Valis 30/4
Gick upp kl 08:30, skyndade och kom in till stan kvart över nio, vi vandrade jag Mik Ebb och mötte Den och hennes kille, vi såg Forsränningen till 11, sen åkte vi hem igen.
Inga bussar gick där så vandrade till en hållplats utanför stan och fick äntligen gå på.
Försökte sova men gick inte.. De flyttade in, pratade med dem.
Åt lite. Vilade. Pluggade lite. Bytte om.
Runt halvfem träffades vi igen för häng i Ekonomikum med Eve och hennes kompisar.
Solen sken på oss nu. Vi satt där två-tre timmar.
Och gick sedan till Terassen för god middag som avslut.
Kom hem halvelva, skulle gått till kåren eller sett film men var trött och somnade. 
 
Finalborg
Upp i god tid och mot först Gävle och sedan Sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela