Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

En helg i Sundsvall

Publicerad 2015-05-05 20:50:00 i Allmänt,

Fre 1/5 
Blev upphämtad av pappa, mamma, Markus här i Uppsala på förmiddagen. Mamma och Markus fick se lägenheten också. Vi åkte till Gävle där vi åt köttfärspaj till lunch innan mormor följde med vidare mot Sundsvall och där fick vi inviga nya bron med bilen över. Mycket mysiga sjöar och skog på vägen, fint uppåt när det inte är lika plant. Det var lite kyligt, men fint väder. Vi spelade warszawa, fotbollskricket, kubb, flaggan och sällskapsspel som Partaj, Med Andra Ord, Cluedo mm. Så himla kul att se alla igen!
Lör 2/5
Tyvärr dåligt väder, men vi var ute en stund ändå och körde Warsava, spelade spel gjorde vi och sedan åkte vi in på stan, gick runt och tittade, vi fikade hemma och när Lisa kom hem gick vi till Tunet och spelade fotbollsmatch. På kvällen spelade vi kort, Monopol, Så Det Kan Låta och några andra sällskapsspel.
Sön 3/5
Fint väder, blå himmel + sol. Frukost och umgås lite sedan åkte vi iväg till Lisas konfirmation kl 11, det var fint att se. Efter god lunch och fika satte vi oss i bilen igen, första stoppet Gävle följt av andra stoppet Uppis, vi åt på McD där, sedan hoppade jag av hemma och min rummis med föräldrar och vovve var där. Skrev på labbrapporten hela kvällen och fick svar på tentan, klarade den! Riktigt skönt, inget 2 extra veckor i Uppis i juni för att skriva tenta. Nu håller jag tummarna och ska göra mitt bästa för att klara sista biokemitentan och slippa omtentan i augusti.
Haft en toppenhelg och imorgon är det dags för måndag igen, med excell-dataövning i enzymkinetik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela