Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Några dagar i början på augusti

Publicerad 2015-09-21 17:57:00 i Allmänt,

2/8 - Hemmakväll med Markus, utan körkort, Alfapet med pappa, Beck och Graham Show med Markus Kit Harrington GoT och en tjej från pitch perfect plus Matt LeBlanc. Bönder-stockholmare charader av markus, och prata skola, CSN och boendeköer med mamma och Markus. Sudukokrig 3-1 till Markus och sen såg vi julapåsen markus ba nu jula i köket. Sann berättelse om fransman och amerikan i luftballong över engelska kanalen, på väg in i ett berg, kastade ut allt, klädde av sig och sket för att bli lättare, och kunde då gira. Bilden i huvudet av hur det såg ut och hur man lyckas skita utanför? x)
 
3/8 - Sov till 14.00, omvänt dygn av nattpass, satt i solen 1 h, åkte och hämtade mitt nya pass i Flempan, jag pappa Markus åkte och mamma gick till Långbro Värdshus och vi möttes upp där, vi åt god middag och efterrätt i jättehärligt väder.
4-5-6 jobb 16:45-02, 16:45-21 och 18-03. Började bli bättre väder. Kvällsjobb. Jennifer fyllde år, jag och Naghmeh överraskade med tårta och ljus. Jag och Markus googlade om äpplen, minns ej varför x) Enshuldigun finare ord för va, was, eller mest som ursäkta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela