Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

Vecka 11 - 2016 Gävle

Publicerad 2016-03-13 20:47:00 i Allmänt,

Under veckan som gått har vi haft varannan dag med föreläsning och laboration, varannan dag med föreläsning och grupparbete. Har gått på promenad med Ananai tre eftermiddagar, bland annat längs med åkern, där jag inte gått tidigare. Tvättat och lagrat matlådor. Några soliga dagar, så härligt. Satt ute och lunchade med Denise i fredags. Vi kollade om glass hade kommit in, men det var en vecka kvar. Våren närmar sig.

På fredag eftermiddagen kom mamma och pappa och plockade upp mig och vi åkte till mormor i Gävle :D Umgicks, åt god mat och kikade på tv. Bodde på Elit Grand - hotellet, väldigt fina rum och god frukost. Pluggade på kvällen innan jag sov, lyxigt med en hel dubbelsäng och fyra kuddar själv.

Lördag gick jag upp vid 07 och pluggade fodersäkerhet/mikrobiologi 2 h innan vi gick ner och åt av den goda frukosten, fanns mycket att välja på. Studerade ett tag till innan jag och mamma promenerade längs med ån och bort till boulognerskogen i det mycket härliga vädret. Det var ganska lerigt och isigt, och solen sken. Dekoration av vackra svanar prydde ån. Efter det hämtade vi pappa och åkte till mormor; åt lunch och fikade, såg på tv och pluggade. 

Söndag gick jag upp samma tid och pluggade innan vi avslutade med frukost innan hemfärd. Fick hoppa av i Uppis och det blev plugg, lunch, promenad till Gottsunda och nu Maria Lang snart. Det var riktigt skönt med en helg i Gävle, kul att se mamma pappa mormor, och härligt med lite vårväder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela