Thisismylife.blogg.se

...........................................allt, inget och lite till.

En tur till Gävle

Publicerad 2019-08-18 20:42:46 i Allmänt,

I fredags åkte jag upp till mormor i Gävle. Vi umgicks och pratade, fikade, gjorde hemmagjord pizza, kollade på Blue Planet 2, Fångarna på fortet och Erin Brockovich. 

På lördagen gick vi en promenad till centrum och köpte plocksallad som vi åt till lunch innan jag åkte hem till Uppsala igen och bilen bestämde sig för att gå sönder = köra i 45 km/h på motorvägen i 7 mil men vi kom hela vägen hem som tur var. 

Idag är det söndag och jag har förberett inför två ytterligare intervjuer till tidningen, bakat fudge brownies, sett otecknade Dumbo, promenerat och handlat mat.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Min vardag. Mina tankar. Mitt liv. Skriver om allt, inget och lite till. För att kunna se tillbaka och minnas mer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela